Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Стрельчук Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Стрельчук Я. 
До проблеми комунікативного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Я. Стрельчук // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_14
Розкрито комунікативні підходи у процесі навчання іноземної мови студентів, проаналізовано досвід методичної організації комунікативного навчання, досліджено умови реалізації комунікативного підходу під час вивчення іноземної мови. Розглянуто метод, орієнтований на розвиток не тільки мовних знань, але також креативності та загального кругозору студентів. Акцентовано, що мова дуже тісно переплетена з культурними особливостями країни, отже, вивчення мови неодмінно включає країнознавчий аспект. Зауважено, що створення на заняттях з іноземної мови соціокультурних умов, наближених до автентичних у країні виучуваної мови надає змогу успішно готувати студентів до іншомовного усного й письмового спілкування із представниками цієї країни, формувати в них комунікативну компетентність. Раскрыты коммуникативные подходы в процессе обучения иностранному языку студентов, проанализировано опыт методической организации коммуникативного обучения, исследованы условия реализации коммуникативного подхода при изучении иностранного языка. Представлен метод, ориентированный на развитие не только языковых знаний , но также креативности и общего кругозора студентов. Акцентировано, что язык очень тесно переплетен с культурными особенностями страны, следовательно, изучение языка непременно включает страноведческой аспект. Отмечено, что создание на занятиях по иностранному языку социокультурных условий, приближенных к аутентичным в стране изучаемого языка позволяет успешно готовить студентов к иноязычному устному и письменному общению с представителями этой страны, формировать в них коммуникативную компетентность.Disclosed communicative approaches to learning a foreign language students, analyzed the experience of methodical organization of communicative learning conditions investigated implementation of the communicative approach in the study of a foreign language. Presented method focuses on the development of not only language skills, but also creativity and general outlook of students. Stressed, that the language is very closely intertwined with the cultural characteristics of the country, therefore, the study of language necessarily includes cross-cultural aspect. Noted that the establishment of the classroom for foreign language sociocultural conditions close to authentic in target language country to successfully prepare students for foreign language oral and written communication with representatives of the country, to form them communicative competence.
2.

Стрельчук Я. В. 
Використання Інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Я. В. Стрельчук // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 1. - С. 225-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_1_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.778 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Стрельчук Я. В. 
Формування культури англомовного ділового спілкування студентів нефілологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Я. В. Стрельчук. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.033 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Стрельчук Я. В. 
Морально-духовна функція професійної освіти у формуванні культури морально-ділових відносин у майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / Я. В. Стрельчук // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 188, Вип. 176. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_188_176_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.512 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Стрельчук Я. В. 
Роль і місце потенційного англомовного словника студентів нефілологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Я. В. Стрельчук // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 209, Вип. 197. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_209_197_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 435.322 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Поддубный И. Н. 
Культура морально-деловых отношений у будущих менеджеров по продаже автомобилей [Електронний ресурс] / И. Н. Поддубный, Я. В. Стрельчук // Вісник СевНТУ. Сер. : Машиноприладобудування та транспорт. - 2013. - Вип. 142. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntum_2013_142_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.646 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Стрельчук Я. 
Організаційно-педагогічна функція професійної освіти у формуванні культури морально-ділових відносин у майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / Я. Стрельчук // Молодь і ринок. - 2013. - № 4. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_4_15
Розкрито організаційно-педагогічну функцію вищої школи у формуванні культури морально-ділових відносин у майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності, яка полягає у залученні менеджерів до організації культуротворчої діяльності, набуття практичного досвіду вирішення важливих завдань у професійній діяльності. Раскрыта организационно-педагогическая функция высшей школы в формировании культуры морально-деловых отношений у будущих менеджеров внешнеэкономической деятельности, которая заключается в привлечении менеджеров к организации культуротворческой деятельности, приобретении практического опыта решения важных задач в профессиональной деятельности.Opened organizational and pedagogical function of higher education in building a culture of moral and business relations in the future managers of foreign trade, which is to attract managers to the organization of cultural and creative activity, acquisition of practical experience in solving important problems in professional activities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.449 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Стрельчук Я. 
Формування потенційного англомовного словника студентів на основі багатозначності слів [Електронний ресурс] / Я. Стрельчук // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_17
На конкретних прикладах показано особливості вживання полісемантичних слів в англійській мові. Відзначено, що мотивованість різних значень слова забезпечується наявністю структурних і смислових відповідників між співзначеннями багатозначного слова, що і є лінгвістичною підставою віднесення невивчених значень багатозначних слів до потенційного словника. Виділено фактори, які зумовлюють виведення лексичних одиниць, особливу увагу в процесі навчання студентів запропоновано приділяти мовній здогадці. Встановлено ступені труднощів у розвитку здогадки та типи завдань з її формування. Зроблено висновок про важливість цілеспрямованого навчання студентів розуміння багатозначних слів для вироблення в них навичок правильного перекладу текстів.На конкретных примерах показаны особенности употребления полисемантических слов в английском языке. Отмечено, что мотивированность разных значений слова обеспечивается наличием структурных и смысловых соответствий между сопряжёнными значениями многозначного слова, что и является основанием для внесения неизученных значений многозначных слов в потенциальный словарь. Выделены факторы, определяющие выведение лексических единиц, особое внимание в процессе обучения студентов предложено уделять языковой догадке. Установлены степени трудности в развитии догадки и типы задач по её формированию. Сделан вывод о важности целенаправленного обучения студентов пониманию многозначных слов для выработки у них навыков правильного перевода текстов.On specific examples was illustrated the use of particular polysemantic words in the English language. Noted that motivation of the different word meanings is provided by the presence of structural and semantic correspondences between paired values of an ambiguous word, that is the basis for making unexamined values of ambiguous words in the potential dictionary. The factors that determine the excretion of lexical units were distinguished, special attention in the process of students' teaching requested to pay to guesswork. The degree of difficulty in the development of the guesswork was set as well as the types of tasks on its formation. Conclusion was made about the importance of targeted students training for understanding of ambiguous words to develop their skills of correct texts translation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.425 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Стрельчук Я. В. 
Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування культури морально-ділових відносин у майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / Я. В. Стрельчук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 466-471. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_78
Попередній перегляд:   Завантажити - 385.446 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського